Kvällsnöjen.

Jag och Mattias åkte iväg för att ägna åt oss lite kvällsfiske. Tyvärr så tycktes sjön vara tvärdöd och myrorna var otroligt folkilska, så jag spänderade större tiden med att stampa och kontrollera mina ben och skor, så här:
 
 
 
Men annars var det mysigt, härligt väder och trevligt sällskap. Ja, om man räknar bort myrorna då som sagt. Mattias lyckades även kasta fast draget vid första kastet, men då jag är världens bästa flickvän (och löljligt orolig för att något djur ska fastna i linan eller kvävas av draget) så jag slängde mig ut i det iskalla vattnet och tog mig frustande ut till stocken som var boven i dramat. Nog för att jag skar upp mina fotsulor på sylvassa stenar, men jag räddade både Mattias drag och kanske en simmande älg eller nått. 
Mysigt var det i alla fall. 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0