Swaggy.

Tja. Läget?
Jag sitter och retar upp mig som aldrig förr inne på fyndiq.se. Tanken är att jag ska beställa ett nytt skal och ett träningsband, men det verkar vara galet, GALET SVÅRT att hitta ett skal som inte är upptryckt med Justin Bieber eller One Direction. VAD ÄR GREJEN?! Äckligt.
Ska bara köpa något litet, men det finns 114 sidor med tillbehör till iPhone 4s. Jag är inne på sida 40 nu. Är yr och skör av alla intryck men tänker inte ge upp nu. Jag har ju kommit så långt. Och man kan ju inte börja 2013 med att ge upp bara så där. 
Jag kanske ska ta ett skal med Justin ändå. Killen är ju...swaggy.
 
Ville bara säga det.
Tack. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå swaggy bieber! a must have!

Svar: A true must have!
Susanna

2013-01-02 @ 13:06:46
Postat av: anki

det va jag...

Svar: Det är alltid du.
Susanna

2013-01-02 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0