KOM OCH KÖP!

Köp mitt objektiv nu! Det är ett finfint Tamron 70-200mm och f 2,8 RÄTT IGENOM!
Bra grejer va.
Använt kanske två gånger typ. Ska vi säga 5500 så får ni bra rabatt med tanke på nyskicket. Sjukt bra för naturbilder, måste jag säga, är väldigt bitter för att den inte passar till min nuvarande Canon. Alltså underbar för naturbilder. Verkligen.
Ni kan ju får köpa kameran också, nyservad! Den ska också bort. En Sony a300 med tillhörande objektiv på 18-70/f.3,5-5,6. Kompispris. 2200 kanske? Hur känns det?
Länkat till Tamron här då:
 
http://www.pricerunner.se/pl/543-1100545/Kameraobjektiv/Tamron-SP-AF-70-200mm-F-2.8-Di-IF-Macro-for-Sony-Konica-Minolta-priser
 
Slå till nu så jag slipper blocket.

Kommentarer
Postat av: Lisbeth S

Hej :-)
Längesen nu, hoppas du mår bra !
Är du nöjd med din Canon-kamera ? Nyfiken :-)
Ang. köpa fotogrejer så är jag ju lite sugen på ditt macro, men priset är något högt för min del, åtminstone just nu. Men hör av dig om du inte får sålt ! Kanske förhandlingsbart ;-)
Kram !

Svar: Ja men absolut! Jag är toknöjd med Canonen, känner bara att jag skulle vilja ha fler objektiv till den då jag bara har ett 50mm ännu, men då måste ju slantarna in :) Ska få tummen ur och grejerna så får vi se vad som händer!Kram
Susanna

2013-01-31 @ 17:40:43
Postat av: Lisbeth S

Det klart du ska försöka skaffa fler objektiv ! Lycka till med säljandet och fotograferandet:-)
Kram på dig !

2013-02-05 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0