Det fina.

Summerburst närmar sig med stormsteg (...) och vi har lyckats rycka med oss Angelica och Anton på detta också. Grejen är dock att Anki varit lite negativt inställd till detta jippo. Hon hävdar att hon som dansare inte kan ta till sig house. Jag hävdar house tar till sig mig som dansare. Jag vet inte.
Men.
Jag pratade med Angelica på telefonen för nån timme sen och då säger hon något som verkligen får både mitt vänskapshjärta och househjärta att smälta. 
För någon dag sen hade nämligen hon och Anton kommit hem, öppnat en flaska vin och gjort en Spotifylista med Summerburstlåtar. De hade så smått börjat tagga. Öppnat deras sinnen och hjärtan. 
Va?
Hur fint?
Det här kommer att bli hur bra som helst. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0