Can't get better than this.

 
Det var massa text till inlägget under, men eftersom blogg.se verkar ha ganska svårt för att få till en fungerande app så verkar den numer välja bort texten och bara köra på rubriken och bilden.
Ja, jag är fortfarande sjuk och jävlig. Är dock på jobbet och känner mig sjukt fräsch när jag sitter här och snörvlar. Men annars då? Ja, allt blir väl som vanligt igen.
Ska se till att bli av med förkyldningen och sen räkna ut när alla nyårslovande jävlar föredrar gymmet för att hitta små tomma glapp där jag kan flåsa loss.
Och övrigt? Ögonfransen kanske kommer och hälsar på i veckan. I helgen blir det Västeråååås. Massa favoriter ska avnjutas. Can't get better than this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0