Love will be amazing.

Åh, min trogna små. Här sitter ni och väntar på att jag ska länga ut någon godbit då och då. På den senaste tiden är det mest bukfylla ni fått, det är jag väl medveten om, men i och med att våren närmar sig så kanske även jag likt dygnen ljusnar och bjuder på lite mera av mig själv. Vi får se.
Men det slår mig att det är onsdag, mitten på veckan, två nätter kvar tills jag får rymma till Hudik igen, lill-lördag, och jag har inte gett er något att lyssna på ännu.
Här får ni Crystal Fighters med Champion Song. Hörde den i slutet på ett avsnitt av Cougar Town och fick dektektiva lite för att finna den, så därför är melodin extra ljuv.
 Ni kommer älska den. Jodå, ge den ett par spelningar. Med den dansar vi oss genom onsdagen och torsdagen på ett kick.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0