Njuter ni?

Så anlände den. Julledigheten. Det har varit mycket jobb den senaste tiden och men nu är den här (och snart över, väser det lilla bröstkorgsmonstret)
Jag befinner mig som vanligt på annan ort, men beger mig hem till la familia i morgon för att träffa far och mor och bror. På tisdag ska vi ju alla klämma ihop oss hos systeryster och vänta in tomten.
Tänk vad dessa dagar är härliga ändå, bara det här med att få skratta lite extra och hitta någon dag där det finns utrymme för en skamlös sovmorgon. 
Jag hoppas att ni njuter, för det tänker jag försöka. Med allt jag har. 
Kanske finns tiden till att plocka fram kameran som har samlat på sig ett oförlåtande lager damm, kanske kommer någon bok äntligen bli utläst. Kanske sover jag bort det mesta.
Men hörni, kramas lite mer, unna er ett par extra djupa andetag nu och då och... ja, drick mycket vatten. Ty vi måste ju ta itu med 2014 snart.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0