Lördagen.

Men lördag då? Jag anser ju mig fylla år hela helgen så hur firade jag? Jo, Fransen och jag vaknade upp på rätt sida och åkte iväg för att fira mitt åldrande med en lunch hos mina blodsanknytningar. Jag fick en ljuvlig orkidée och ett trevlig kuvert och räckte i min tur över en IKEA-kasse fylld med kläder som helt enkelt inte längre fick plats i min garderob. Syrran provade, såg fabulous ut och slog till på samtliga plagg, vilket kändes oerhört kul. 
När det ätits, skrattats och kramats drog vi mot Hudiksvallet och Mattias mor och far. Där fick jag en tjusig skål, vi åt en härlig grekis pytt och konverserade över rödvin och gottade oss att det är mindre än en vecka kvar tills vi lyfter från Arlanda och tar oss mot Kreta. 
Sen fotade jag Kakbakerskans hjärtbiskvier. 
En sån där riktigt, riktigt bra dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Du åt väl nån biskvi oxå hoppas jag? :)

Svar: Faktiskt så blev de lämnade hos svärisarna! De åkte in i frysen igen efter fotandet för då var det middagsdags. Men jag vet ju redan att de är ljuvliga! De kanske väntar på mig nästa gång jag beger mig dit om jag har tur! Då ska jag se till att få med mig asken de låg i också.
Susanna

2013-08-26 @ 07:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0