Att vilja lägga energi på något.

Jag har ju inte lyckats förnya gymkortet än. Skulle ha gjort det förra veckan men då hade de påskstängt då de annars har kvällsöppet. Så nu gör vi ett nytt försök denna torsdag. 
Men.
 
 
 
Jag har kommit till insikt om vad mycket annat man kan njuta av när man inte har gymet som drar. Till exempel städa varje vrå av lägenheten. Göra kulinariska utsvävningar i lugn och ro. Ligga i solstrimman som letar sig upp i sängen och lyssna på Pet Shop Boys. 
Fast nä, jag vill tillbaka så fort som möjligt. Speciellt nu när Biggest Loser börjat igen. Ni kollar väl? Andra avsnittet är ikväll. Mmmm, högklassig underhållning. Och sjuk inspiration till att träna tills man kräks.
Jag har förresten införskaffat lite nya träningsplagg. Kom fram till att det kan vara praktiskt att ha en vadderad sporttopp så att inte småknopparna showar off allt för mycket när man tar ut sig lite extra. Och så ett par byxor som inte slutar precis över magsäcken. Jag tror detta kommer förgylla mina framtida träningssessioner något oerhört.
Så nu är det bara att KÖTTA.
 
 
Det var väl bara det jag ville säga. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0