Sittdansar och minns.

Fick mersmak av senaste inlägget. Vill dela med mig av mer saker. Mitt inre. Eller nej, kanske inte det. Men jag kan ju alltid freestyla lite.
Jag har ätit daim och fått en sockerchock, det är väl den jag behöver bli av med. Så nu sitter jag och hysterisittdansar vid köksbordet med mor och far inte har en aning om vad som egentligen pågår där de sitter framför tvn. Jag är en fucking ninja när det kommer till att sittdansa, ibland vill jag inte att andra ska se det, så då gör jag det i smyg.
 
I övrigt då?
 
Jag såg att Anna lagt upp en del bilder sedan kräftskivan som jag måste stjäla och lägga i mitt eget förvar. Det är de här människorna jag älskar. Eller ja, vissa av dem på bilderna kommer jag inte ens ihåg namnet på, men de viktigaste finns där. En kärlek jag aldrig kommer att komma över.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0