En fin dag.

Nu ligger jag i en säng, trött i benen och törstig, efter ett litet äventyr i Sundsvall. Mitt kära höstlöv gick nämligen med på att skjutsa ut mig till IKEA och sedan troget skjuta kundvagnen och humma med i mina soffutvärderingar.
4000 kronor fattigare är jag nu men jag har ett nytt täcke och nya kuddar, lite tallrikar och vispar, lampor och gud vet allt jag lyckades slänga ner i den bångstyriga vagnen. 
Vinglas också, naturligtvis, så ni vet vad som väntar.
Efteråt belönade jag min kämpe till resesällskap med en tvårätters på Max. Så det är galet mätt på lyxshake jag ligger här och författar detta blyga lilla inlägg.
Det finns mycket kvar att handla, kanske blir det ett par till resor ut till det ljuvliga varuhuset, men startskottet har gått till att bygga upp ett eget litet råttbo där mängder med höstmys är inplanerat. 
Tills dess surfar jag soffgrupper och matbord, dricker te i mängder och lyssnar till gaming ljud från den andra datorn.
Livet är allt bra fint just nu.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja det var ju tur att du fick med det viktigaste....glasen alltså:) Vi väntar!

Svar: Eller hur! Snart jävlar...
Susanna

2012-09-03 @ 07:12:59
URL: http://kakbakerskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0