Det är på hösten ångesten hinner i fatt.

Jag drömde så märkligt här om natten.
 
 
Jag bodde på i en påbyggnad på ICA och gick upp mitt i natten för att leta en vas då jag skulle skicka blommor till Angelica. Inne i butiken stod en tidigare arbetskamrat samt en nuvarande arbetskamrat och packade upp varor. "Jasså, Sanna jobbar dygnen runt hon!" sa de och skrattade, fast det var de som jobbade och inte jag. Jag tänkte att de skulle bli arg på mig för att jag tog vasen, fast det var något man fick på köpet när man köpte två konserver med soppa och jag tänkte faktiskt köpa dem imorgon. Jag gick tillbaka till sovrummet och där inne berättade Mattias om en ritual getter i USA brukar ha för sig.
 
Jag vaknade upp och tänkte: Det är på hösten ångesten hinner i fatt. 
 
Hehehehe, nä men annars då? Jo, jag har haft en sanslöst mysig helg i Hudiksvall. Livet leker och vi väntar in lägenheten. Gymkort är köpt, vi tar andra vändan imorgon. NU BLIRE MYSHÖST!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0