Att förbereda sig för ett farväl.

Jag ska skicka in min iPhone på reperation, kameran strular lite. Jag fick retursedeln i fredags. Skulle ha paketerat den i helgen. Men det tycks inte bli av. Livet har liksom rullat på, jag har haft andra saker för mig. JAG KAN BARA INTE. Ovissheten äter mig, jag har ingen aning om när jag får tillbaka den igen. 
 
Här sitter jag alltså utan lägenhet med inflyttningsdatum X, kvällarna fyllda med jobb och gym, i ett distansförhållande, vänner spridda över världen och det är kallt utomhus. 
 
HUR I HELVETE SKA JAG KUNNA HANTERA ALLT DETTA UTAN MOBILEN?! 
 
Förvisso har jag inte sett den på hela eftermiddagen, men nu har jag ju haft datorn. MEN DEN KAN JAG INTE HA I FICKAN PÅ STAN PRECIS. Livet, det är så här det känns alltså? ÄR DU NÖJD NU DÅ?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0