Hemmet.

Ja ni, har man varit lite påhittig och kopplat mobilen till datorn så man kan på riktigt-surfa, känns göttans.
I övrigt då?
Jo, alla mina små tillhörigheter befinner sig nu i min första alldeles egna lägenhet, och så även jag. De första timmarna jag fick var själv här så började underläppen dallra och de små ångestmonstret tumlade runt i bröstet på mig och klättrade sicksack mellan revbenen, men detta kunde även bero på att jag inte hade ätit något på hela dagen och fortfarande hade feber. Som tur var kom prinsen och sov över och upplöste den där löjliga lilla känslan, och nu när jag är själv här för andra gången så känns det betydligt bättre.
Jag har varit en duktig tjej och för första gången har jag lagat middag och tvättat här. Jag skulle egentligen packa upp en eller två kartonger också, men vi får se. Jag är trött i huvudet och lillbenen. 
 
 
Det är kycklig och quinoa, men det är väl mest grönsakerna som syns...
 
Något som fortfarande sticker är Jysk tabbade sig en aning när de gav mig min soffa, de gav mig nämligen två lika delar, och två schäslonger gör ingen soffa, ska jag säga er. Så att nu sitter jag i en av dem och väntar på att de kommer och rättar till sitt misstag, vilket skulle göras i början av denna vecka lovade de.
Nu ska jag mysa med te, och kex med ost och marmelad eftersom det är måndag och då behöver man sånt. Hejmäer.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag ska tala om för dig att om du hade varit i Spanien hade dom hämtat schäslongen lagom till jul! Säger dom i början av veckan, menar dom veckan om 7 veckor

2012-10-16 @ 11:11:24
URL: http://sytanten.blogg.se
Postat av: Elina

När får vi komma på inflyttningsfest då?

2012-10-16 @ 21:55:13
URL: http://kakbakerskan.se
Postat av: Lisbeth S

Grattis och lycka till i ditt hem <3

2012-10-16 @ 23:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0