Mot ljuset.

Nu, mina vänner, ljusnar det. Är hon från vettet, tänker ni nu, det blir ju bara mörkare?! Ja, mörkret påverkar mig också, och för att citera vår käraste Anki så var/är det mörkt så ofta.
MEN!
Snart kommer mina högt älskade kumpaner Anna och Anki på pyamasparty till min blygsamma lilla etta, och helgen efter kommer Maskinen till Hudik och jag och Anki ska försöka slita tag i ett gäng biljetter till oss och våra små ögonstenar. Ljuvligt blir det.
Är det klart här?
NEJ!
Karin och Anders stannar till på väg till Umeå i december, så jag åter får chansen att valla Karin med min höjdmässigt välplacerade byst och känna doften av björk. *torkar en glädjetår*
DESSUTOM!
Det blir juldagsfest med Anki och Anna, men Anna vet det inte ännu.
Åh. Livet är så jävla härligt nu. Och i helgen blir det Hudik, så klart, för att vara innebandygroupie.
JAG ÄLSKAR DETTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0