Gofika.

Skåne var så ljuvligt sist jag var på besök så nu är jag här nere igen på en fika. Café Teapot i Kristianstad har en löjligt god Polkakladdekaka (Ja, de säger kladdekaka här nere, skitlöjligt, jag vet.) för att inte tala om den varma chokladen som smakar.... ja inte fan vet jag, något drömskt typ ljuvliga dagdrömmar.
Bilderna på mig har Björn tagit då, så skillad att jag kan fota mig själv samtidigt som jag dricker varm choklad och ser förförisk ut är jag inte.
Ps. Jag vet att det inte är så HC att lyfta lillfingret när man dricker. Men jag är ju en lady, för satan. Ha överseende. Ds.

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, jag tänkte just kommentera lillfingret när jag såg att du hade gjort det själv:)



Boka in 28 juli med mig, då kör vi en repris på förra året:)

2012-05-20 @ 16:11:49
URL: http://kakbakerskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0