Nu åker jag då.

Hej allesammans.
Anna lever ännu, jag har smörjt in hennes rygg med salva och förutom viss irritation så verkar hon överleva detta.
Jag får dock bege mig själv till min bror i Gävlet. Han väntar där och tillsammans, eventuellt hand i hand, ska vi skutta iväg till det närmsta sushistället och totalt pig out.
Det är så trevligt att träffa brorsan, det händer så sällan, så vi har så mycket att ta igen. Vi kan sitta i timmar med ett varsitt glas vin och bara fnittra över livets små nyck. Han hade köpt en ny skjorta nyligen som han bara MÅSTE få visa mig sa han, det ska bli så kul att se!
Ja, det kommer bli fint. Lite kvalitetstid, så att säga. Nu kommer Anna snart för att skjutsa mig till stationen. Var rädd om er den här helgen.


Kommentarer
Postat av: brorsan

jag blandar en grogg åt dig så den står på bordet när du kommer!

2012-03-10 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0