En dag som egentligen inte finns.

Idag har jag ätit socker till frukost. Ja. En kopp varm oboy och till detta två ljusa rostmackor med ost och marmelad. Det har alltså inte gett mig NÅGONTING näringsmässigt. Bara ångest, vilket kanske är nyttigt i små doser, vad vet jag.
Planer för dagen då? Ja, eftersom att Livet skrattar mig och min omgivning rätt upp i ansiktet idag genom att toksnöa trots de ljuva föregående vårdagarna så har jag tänkt att plugga in gammeldatan och spela lite spel. Ni vet vilket spel jag talar om, tvinga inte på mig förödmjukelsen i att säga det.
Frågade far igår om jag fick låna bilen och åka till Forsa och fick svaret "Vi får se". Nu hör jag honom prata i telefonen om att skicka något via datorn. Personen som pappa talar med känner honom tydligen bra då det nästa jag hör pappa säga är "Nej, men jag kan få hjälp".
Det kan hända att jag svarar "Vi får se"....
Nej, nu ska jag börja med det där så jag får något gjort!
Hejmäer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0