Ett livstecken igen.

Mina vänner. Ni får inte tro att jag hatar er, så är det absolut inte. Det är bara det att jag inte längre kan mobilblogga av någon märklig anledning och jag har svårt att ta mig ro att faktiskt sitta ner med min laptop.
I övrigt då?
Jo, jag var i Umeå, blev sjuk, åkte till Stockholm och gick på Summerburst, var fortfarande sjuk, började jobba på Q igen, var jättesjuk, firade midsommar på en ö och sov på en båt, blev sjukare.  
Livet är hårt mot de hårda, mina vänner, och jävlar vad hård jag måste vara med tanke på vad jag har fått genomlida den senaste veckan.
Men, som alltid tycks bistra tider lida mot de ljusare och imorgon ska jag pallra mig till jobbet för att mina arbetskamrater inte ska glömma mig helt och hållet, få massage och sedan få ett par ögonfransar på besök för lite popcorn och serier. Det var väl de hele. Kommer eventuellt komma med lite djupare förklaringar på de olika händelserna senare, men jag lovar ingenting.
Ta hand om er så länge.
 
Ett porträtt jag tvingade till mig av Ögonfransen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0