Att sakna konceptet Umeå.

Ni har ju fått höra lite om Umeåstoryn. Det här med fotboll, seriekollande och allmänt mys. Vissa saker är censurerade för er och så måste det få vara, men jag kan ju bjuda lite på förfesten och fenomenet Fuckface-Filip.
Här är han:
 
 
I början var det lite stelt, när det bjöds på inflyttningsfest hos Karinjo. Jag stod mest i ett hörn...
 
 
...och grabbarna kollade fotboll.
 
 
Till slut kunde jag inte riktigt hålla mig undan utan smög mig nära de testosteronstinna fotbollsgrabbarna.
 
 
Busig kände jag mig. Sen förstod jag att jag kanske varit en smula framfusig så jag satte mig i sängen med Anna och fipplade med mobilen istället.
 
 
Men så började allting lätta upp. Filip började stajla. Vi brast ut i skratt. 
 
 
Karin har känt Filip sen länge och är inte lika lättflirtad när det kommer till Filips pojkaktiga charm. 
 
 
Men till slut kunde inte hon heller stå emot. Det blev en skrattfest utan dess like!
 
 
Jag vet inte riktigt var jag vill komma med detta. Mest att vi saknar Karin. Och att vi saknar konceptet Umeå med tillhörande Fuckface-Filip. När Karin kommer hem från Norge så möts vi däruppe igen, allesammans. Och det kommer bli episkt.

Kommentarer
Postat av: Filip

<3

2013-05-18 @ 22:57:21
Postat av: Filip

<3

2013-05-18 @ 23:00:52
Postat av: Filip

<3

2013-05-19 @ 21:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0