Att dra ut på det.

Hej där. Nu är tiden på Forsa över och jag vill helst inte prata om det. Vi lämnar det för tillfället vid att jag nog hade den bästa tiden i mitt liv där och att jag har träffat de bästa någonsin under den tiden. Det smärtar i mig att inte bo med dem längre men väljer nu att fokusera på att hålla dem kvar på andra sätt istället.
Jag, Anna och Karin har dock funnit ett sätt att dra ut på det då vi alla för tillfället befinner oss i Umeå i Karins nygamla lägenhet. Vi har städat och inrett för fullt och ikväll vankas det inflyttningsfest.
Life is good, OCH ÄVEN SÅ ÄR DIN MAMMA. Nä, men vi hörs sen då.

Kommentarer
Postat av: Agnes

DIN MAMMA!

2012-06-10 @ 14:07:57
URL: http://sytanten.blogg.se/
Postat av: mor

klart att livet ska vara gott för mig också

2012-06-12 @ 16:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0