Hur jag var idag och vad jag gjorde.

Ja, idag har jag träningsvärk. Men den är inte fullt så plågande som skammen över just det faktum att jag har träningsvärk efter en blygsam löprunda. 
Nåväl, det är inte därför jag är här.
Jag ser nämligen i statistiken att ni fortfarande är här och gapar efter inlägg likt giriga koi-fiskar och tänkte därför slänga åt er lite random bilder. Det kanske inte är särskilt näringrikt, men det fungerar väl åtminstone som lite bukfylla.
Solen skiner idag därför var jag ute, barbent och naiv, och tog lite bilder på gräs samtidigt som jag fnissade över tanken över att det faktsikt finns människor som är allergisk mot gräs. Haha. Blåögd var jag också. Och lite rädd för insekter. Och insikter. Nåväl, vi hörs sen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0