Bränna och blommor.

Okej. Igår var jag på stranden med Marcus Melin. Ja, ni hörde rätt, Marcus Melin. Vi åt frukost på deras altan och sedan gav vi oss ut i solen. 
Och ja, vad ska man säga.
Att vara albino på årets mest molnfria dag är inte lätt. Så nu sitter jag här i enorma smärtor just för att jag faktiskt sitter ner. Min icke så blygsamma bakdel är skrikande röd där bikinitrosorna inte riktigt räckte till och min mamma suckar djupt och skakar sorgset på huvudet medan det mässas om den plågsamma proceduren att operera på hudcancer. 
Men jävlar vad brun och fresh jag känner mig! Totally worth it, eller ja, imorgon kommer jag nog känna så. Fram tills att allt flagnar av. Men... Japp.
 
Nej men lite random bilder på detta så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0