God morgon.

Jag? Nej, inget speciellt. Poserar med morgonkaffet bara och läser bloggar som jag inte riktigt haft tålamod att vänta in när jag befunnit mig i Forsa och behövat stå ut med den patetiska uppkopplingen boendet bjuder på. Jag och Karin är hos Fredrik och hälsar på, igår bastade vi och drack öl och ikväll väntar mer festligheter då Borlänge bjuder på Hela Huset Gungar.
Det är faktiskt en mer eller mindre ljuvlig morgon. Karin sover ute i tv-rummet med armarna ovanför huvudet som hon alltid gör i berusat tillstånd och Eken är ute och pinar skotern på 3 mm snö. Jag lyssnar på låten som direkt hemsökte mitt huvud när jag vaknade imorse och tar mig en kopp till jag.
Trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0