En ömsesidig rädsla.

Jag är ganska dålig när det kommer till bloggar, både att läsa och att skriva. Nu håller jag ett ganska bra skrivtempo, men det är enbart på grund av Björns hot som ligger över mig.
Det finns dock något fint med att vara dålig på att läsa bloggar och det är av samma anledning till att glömma bort att man har godis hemma- det finns massor kvar när man väl hittar det.
Jag läste till exempel björnnästet.se ikväll och blev full i fniss då jag hittade ett inlägg om min blogg den 1 februari, ty jag kom till en viss insikt.

Jag vill nu först ta tillfället i akt att berätta om relationen jag har till denna bloggande varelse. Jag fann hans blogg för uppskattningsvis drygt två år sedan när jag surfade runt på måfå. Den var fruktansvärt underhållande och jag fnissade mer eller mindre konstant då författaren bakom bloggen verkade ha en släng av sinnessjuka.
Jag är ingen kommenterare när det kommer till andras bloggar, men ibland kunde jag helt enkelt inte hålla käften. Lite nu och då var jag tvungen att inflika och mitt intresse gav resultat. Han kommenterade min blogg. Han bloggade om min blogg. Jag addade honom på msn på fyllan.
En fin bloggvänskap har växt fram. Vi har haft cyberfyllor. Stött på likheter och olikheter i varandra.
En sak som ofta kommer upp när vi pratar är det faktum att Björn är seriemördare, som alla människor man träffar i cyberrymden faktiskt är. Det finns flertalet saker som tyder på detta, bl.a. flertalet blogginlägg om hur han dödar människor i kassakön, att han är trevlig och att han har det städat hemma. Ni hör ju. Killen är psykopat. Ett internet creep, som han själv sa en gång.
I inlägget som han skrev den 1 februari nämner han hotet han gett mig och säger sedan att jag är sinnessjuk som antog vadet (VILKET JAG EGENTLIGEN INTE GJORDE!) och det slår mig att han använt detta sätt att beskriva mig på tidigare.
Jag anar en liten rädsla i honom.
Kan det vara så att jag är en seriemördare? Han har ju aldrig träffat mig i verkligheten. Man vet ju aldrig.
Jag kanske kommer och hälsar på snart, Björn. Det vore väl trevligt? Bli inte orolig över de svarta handskarna och pianotråden, dem har jag alltid med mig, man vet aldrig när de kommer till användning.

Och till er andra, har ni ännu inte läst Björns blogg så gör det för satan! Medan han fortfarande skriver... Han bjuder på ljuvlig galenskap där inne.


Kommentarer
Postat av: Björn

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Det här var det vackraste som blogg-hänt mig hela åååret!!

2012-02-15 @ 21:03:09
URL: http://björnnästet.se
Postat av: Samuel

:D

2012-02-15 @ 22:46:52
Postat av: Sanna

På hela året? Det är knappt två månader, för i helvete! Jag trodde det betydde mer än så!!!

2012-02-16 @ 10:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0