Melodifestivalen.

Jag och Angelica laddade inför melodifestivalen som aldrig förr genom att piffa oss och sedan försöka chatta på SVT's mellochatt med Mattias Andréasson.
Jag diktade ihop måttligt vulgära frågor men till vår stora besvikelse fick vi inte svar på en enda. Besvikelsen som sedan följde då han inte gick vidare var om möjligt värre än de obesvarade frågorna. Vi har dock kommit över det hyfsat nu.
En sak som slog mig i detta var att vi blev så uppspelta att min utlovade massage uteblev. Det fina med det är dock att jag har en innestående som jag med glädje kommer att lösa ut imorgon. Vi ses då, Anki.
Sov gott.
Jag hade trans-sminkat mig och Angelica såg till så att hon inte skulle behöva missa något av programmet genom att ta med sig all föda och teknik till soffan.

Kommentarer
Postat av: sis

Alltså vad är det för föda vi talar om???

Ser ut som havregrynsgröt...

Känns inte som nå vidare mellofirarkrubb... ;D

2012-02-20 @ 22:00:26
Postat av: Sanna

Det är inte lätt att få studentlivet att bli glamoröst, vi gör vårt bästa här. Det är ris och kycklig, btw.

2012-02-21 @ 09:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0