Lördag, morgon.

Nästan 13 timmar senare vaknar hon upp igen. De nerdragna rullgardinerna ger rummet en obeskrivlig svärta som hennes ögon tackar för.
Hon ligger där, oförmögen att röra på sig, då gårdagen satt smärtsamma spår i hennes kropp. I hennes huvud pulserar en tryckande känsla jämförbar med att en burk med maggot glömts bort efter säsongens isfiske och nu evolverat till en liten behållare full med slöa spyflugor som sakta försöker byta plats med varandra där inne. Lördagen är här.
Ja, jag tog nog i för hårt på gymmet igår och har nog druckit aningen för lite vatten. Känner mig krasslig. Men ikväll blir det massage av Angelica i utbyte mot att jag uthärdar melodifestivalen. Tills dess försöker vi somna om tycker jag.

Kommentarer
Postat av: brorsan

det stavas jämförbar

2012-02-18 @ 15:45:16
Postat av: Sanna

JAG VET, HELVETE!

2012-02-18 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0