Fucking jävla slutkörd.


Ni ser nyansen i mitt ansikte? Multiplicera det med sju och ni förstår hur jag ser ut egentligen.
Eran alldeles egna fridasusannaj rockade loss på löpbandet idag. Även Angelica berömde mig, höjde mig till skyarna. Jag är näst intill helig i hennes ögon nu.
Jag bara sprang och sprang, slutade dock när jag började känna av lite värk i knät. När bandet stannat och jag tagit några kaxiga steg bort från det insåg jag dock hur jävla slut jag var. Försökte mig på lite styrka men det blev inte så mycket med det.
Men grym var jag! Nu ska jag få i mig massa vätska sen ska jag svimma i duschen.

Till min kropp, och er för den delen, hälsar jag detta:



(Kan också påvisa hur trött jag är genom att dela min reaktion då jag nu såg bilden på mig själv igen. Jag blev förskräckt och tänkte "Herregud, jag har bara fyra fingrar!!!" Jag glömde att tummarna inte syns...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0