En bra onsdag.

Jag sitter i allrummet på loftet eftersom jag är klar med dagens uppgift och istället kan ägna mig åt lite efterforskningar gällande nästa veckas praktik. Istället för att sitta i källaren som är vår annars så mörka arbetsplats så kan jag nu spendera min dag i fullgott dagsljus, vilket känns betydligt trevligare.
Som om inte detta vore tillräckligt för att glädja mig så fungerar uppkopplingen bra också. Jag kan surfa i princip obehindrat.
Och snart borde ligisten jag pekar mot på bilden under, samt Anna och Angelica, dyka upp också.
Life is good as they say, and so is your mom.


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är ju jag! När då? Och när blev jag en ligist?

2012-02-22 @ 15:05:55
Postat av: Sanna

Sen dag fucking ett, Karin.

2012-02-23 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0