Mattias plötsliga fokusskiftning.

Nu börjar jag ledsna lite. Har läst massa bloggar och så. Spelat lite L4D2. Ätit en Twister.
Mattias LoLar. Han...! Nu kollade han hit och såg vad jag skrev. Han läste texten och såg sedan på mig med uppgivna ögon.
 
"Jag frågade just om du ville göra något annat ju, då kan du ju inte hålla på att skriva så där"
 
Vi kollade på varandra ett tag sedan bröt jag ihop. Gråtskrattar as we speak, dels för att hela händelsen är så absurd, samt att jag känner mig så fruktansvärt påkommen. Som ett litet barn vet jag hur jag ska hantera situationen.
Jag ville skriva ett inlägg om hur spelet slukade Mattias och hela hans fokus, men så skiftar han plötsligt fokus och tar mig på bar gärning.
Så jag får väl sluta här. Han har även sagt, sansat men bestämt, att jag inte ska skriva något om honom här då han hävdar att allt är lögner. Men vi får väl se hur det blir med den saken.
 
INGEN RÖK UTAN ELD, MATTIAS.
 
Hörs sen då.
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Åh, kunde nästan höra ditt skratt! Någonstans i fjärran sitter Sanna och skrattar högljutt tills tårarna sprutar, mitt hjärta känner det. Snart ses vi<3

Svar: Snart kommer jag sitta nära, mycket nära, och skratta högljutt till tårarna sprutar.
Susanna

2012-12-30 @ 23:47:19
URL: http://slisshh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0