Inte så mycket till tillbakablick.

 
God kväll.
Det är nu alla jävlar börjar med "året som gått"-inlägg.
Ja, nog har det hänt grejer för mig också, kanske har det här varit året då det hänt mest saker. Ja, så är det nog.
Kan nog till och med säga att det varit det bästa året någonsin. Så mycket fina saker, så många ljuvliga människor och så fantastiskt mycket glädje. För att inte tala om minnen.
Och det händer fortfarande grejer. Nyss slet jag sönder Mattias säng och bröt nästan näsan av mig själv när jag skulle laga den. Japp. Har även försökt lindra min ömmande hals med en Twister och snart blir det lite McDonalds. För nästa år, ja ni vet. Blir fit och så vidare. 
Nu ska det bli lite intense gaming med Ögonfransen innan jag på nytt börjar feberyra och tuppar av i soffan.
Tack för det här året, mina vänner.
 
Jag, Mira och Melwin rockade julafton.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0