Instafuck.

Jag skickade in min iPhone i början på förra veckan. Ja, det är sannerligen en påfrestning. Jag kan inte kolla twitter på regelbunden basis, jag kan inte hay day:a, Kissie hinner med hur mycket som helst utan att jag har någon som helst koll, mms är ett minne blott, mitt saldo är fullständigt random just nu och jag har ingen aning om hur jag sover då jag inte kan ladda hem Sleep Cycle till min Nokia 3410. Jag kan dock ha Super Mario som ringsignal. 
Men. 
Jag kan inte heller Instragramma. Det kan finnas galet många alster där ute som behöver mina likes. Jag har behövt äta ett fler tal maträtter och druckit minst tre varma drycker som inte har fått blivit förevigade. Och det tär på min stackars estet-själ. 
 
Syns det inte på Instagram så finns det inte.
 
Jag lever inte längre.
 
För er som inte sett denna så måste ni också få chansen:
 
 
Från Anton Linnés Instagram. En bild som har fått pinsamt få likes för att vara ett mästerverk. "Instafuck"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0