Images.


Lite småttis. Den på mig kan jag inte ta credd för, men likväl.

Kommentarer
Postat av: Fredde

Är det jag som har knäppt den där på dig? =)

2012-04-17 @ 15:30:27
Postat av: Sanna svarar Fredde

Nej, den är nytagen, så i så fall undrar jag vad fan du gör här nere och vill uppmana dig att sluta smyga på mig! Kom fram och hälsa istället ;)

2012-04-17 @ 20:43:31
Postat av: Fredde

Tips #1 vid stalking.



"Maila inte eventuella kort tagna under 'er' stalking till 'offret' självt. kan uppfattas som smått idiotiskt, i värsta fall avdramatiserar det hela händelsen så till den grad att 'offret' uppmanar till fysisk kontakt -vilket givetvis tar bort hela tjusningen med 'er' stalking."

2012-04-19 @ 09:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0