Början.

Jag bloggar dåligt, jag vet. Men jag har haft en oerhört trevlig påsk med massa skoj så det har liksom inte funnits tid. Högtiden avslutades igår med att träffa Sebastian aka Glädjepojken i några timmar då vi drack dryck, skrattade och spelade spel. Sagolikt!
Nu är väskan packad och jag ska bege mig neråt i landet för att påbörja mitt projektarbete. Är smått nervös inför detta, men jag hoppas att det blir ett bra resultat. Ett tråkigt inlägg, jag vet, men må så vara! Ta hand om er nu, så ska jag se om jag inte kan bli bättre på att underhålla i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint du fått det på väggen! ^^

2012-04-10 @ 16:27:05
Postat av: Sanna

Tack:) Det är aska på väggen.

2012-04-11 @ 14:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0