It's alive.

Men ni rå! Tror ju säkert att jag gått och trillat av pinnen men så är det inte. Jag frodas ännu och är nu i Borlänge hos Eken och ser till att skrämma spökena lite.
(Jag har berättat att han flyttat till ett gammalt mentalsjukhus i Borlänge och så va? Är inte riktigt med på vad jag tagit upp här ännu.)
I alla fulla fall så är det söndag, veckans vidrigaste dag, och imorgon tar jag och bilen oss mot Forsa på nytt. Ja, tiden går så fort att jag näst intill har panik, det pågår nämligen en slags kamp i mig mellan att känna att jag inte hinner med samtidigt som jag är rastlös.
Nej, vad vill jag säga med detta? Ja, att jag finns här helt enkelt. Och jag kanske blir bättre på att blogga snart. Till dess tackar jag för mig och då jag inte har några bilder på denna dator slänger jag in en låt istället.



Kommentarer
Postat av: Elina

Vi saknar ditt bloggande din toka:) Hoppas du har det bra iaf...Mickiz och jag kanske åker å hälsar på dig nån kväll, har du nåt gott till oss då? Typ te eller pulverkaffe och en delicatoboll? Eller ska vi ta med oss fika kanske:) Kram

2011-09-11 @ 23:06:50
Postat av: sis

Men tänk att Fredrik skulle hamna på rätt ställe tillslut, synd att vårdarna slutat bara =D

Mohhahahah nu var jag fantastiskt rolig om jag får säga det själv =D



Å för att dessutom kommentera föregående kommenterare, om Elina ska komma på besök så skulle jag defenitivt kräva att hon tog med fika o bjöd på ;D

2011-09-12 @ 12:57:52
Postat av: Sanna

Haha, precis! Här finns inga torra delicatobollar inte så du måste nog slänga ihop något Elina;) Maränger och biskvier har ju aldrig varit fel...

2011-09-12 @ 15:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0