Bara en till...


Kommentarer
Postat av: Pauline

Du är duktig du!

2011-09-15 @ 21:08:45
Postat av: Sanna

Men tackar:)

2011-09-15 @ 21:58:47
Postat av: Anna-Stina

Hejsan Sanna!

Vilka fantastiska bilder av Mikaela! De ser ut som foton ur mycket exklusiv smyckesreklam eller annat som lanseras i billboard-format! Skulle kunna lägga till ett "lycka till" men det känns liksom lite onödigt när talangen är så uppenbar! Kram på dig gumman och sköt om dig allt du orkar! //Anna-Stina

2011-09-16 @ 08:33:58
Postat av: sis

Mycket vackra bilder!



Men jag lider dock lite med Mikaela...

Även om det ser ut som en jum sommarkväll (kanske är tagna tidigare i sommar, men jag antar att det var sist när hon hälsade på eller...) så är höst kvällarna nu allt annat än varma... Brr...



Du tar väl med kameran när du kommer i helgen så du kan fota dina syskonbarn lite ;D



2011-09-16 @ 09:15:43
Postat av: lisbeth s

Fantastiskt vackra bilder ! Du har fått till en helt ljuvlig stämning i dem !

Kram !

2011-09-16 @ 10:56:17
Postat av: Sanna svarar

Anna-Stina: Tack, vad glad jag blir! Ska bli fantastiskt att få träffa er igen i eftermiddag! Kram



Sis: Ja, men hon är ju konstnär och vet att man måste offra sig lite för att det ska ge något! Visst kan jag fota dem, men då ska det vara kallt och de ska lida, det blir inga bra bilder annars helt enkelt... :)



Lisbeth: Tack! Det är som sagt tur att Mikaela är en medgörlig stackare som ställer upp på mina idéer:) Kram

2011-09-16 @ 11:44:39
Postat av: Anna-Stina

Hejsan Sanna!



Skit i allt jag skrev om "lycka till", efter festen så har jag ändrat mig! Du ska jobba hos oss istället det är tomt här utan dig! ;) Kram Anna-Stina

2011-09-21 @ 14:25:24
Postat av: Sanna svarar Anna-Stina

Haha, ja så känner jag också! Det är ju hos er jag hör hemma;) Jag ska skynda mig att leka av mig här så kommer jag snart:) Kram!

2011-09-29 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0