Vandraren.

Om ett par timmar lämnar jag åter boet, nu för att ta mig mot Järvsö och imorgon hägrar Gävle. Ja. Sådan är jag. En äventyrare och upptäckare, stannar aldrig på samma ställe längre än vad jag behöver. Fri som fågeln. JAG SOVER PÅ MARKEN OM JAG MÅSTE. Ingen kedja runt ankeln här inte. Ingen tyngd på axlarna. ETT LÄTT SINNE. Inte grubbla i onödan, nej, nej. En själ ständigt på flykt från den ytliga tryggheten, ty jag är mitt eget hem, min egen boning.

Hehehe. SOM OM. Ska bara hälsa på mor och bror. Men det lät bra, visst?!

 


Kommentarer
Postat av: sis

Men inte din stackars ensamma syster e =(

Nädå, ratad är man!

Tänkt inte på mig... Jag klarar mig nog...

Snyft... ;D

2011-10-21 @ 15:51:24
Postat av: Sanna svarar sis

Ensam?! I en familj på sju pers så är man väl inte ensam någon gång!?

2011-10-22 @ 20:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0