Att skoja till det.

Ja just! Jag måste ju berätta om en en liten rolig grej som hände igår!

Sms till Eken:

Hej, kanske kommer till Borlänge i helgen, på torsdag...

Sms från Eken:

Ok! Har det hänt något? Pusspuss

Okej, här ber han ju om det. Man triggas till att hitta på något.

Sms till Eken:

Jag skiter i det här nu. Börjar på Q-Survey på måndag igen.

Eken ringer en gång men jag svarar inte.

Sms från Eken:

Oj! Vad har hänt?! Kan jag ringa dig? Puss puss

Sms till Eken:

Nej, ska in på möte med rektorn nu.

Eken ringer två gånger men jag svarar inte.

Sms från Eken:

Men gud! Vad har hänt???

Eken ringer några gånger men jag sitter på lektion och kan inte riktigt svara.


Jag ringer upp honom en stund senare och säger med gråtfärdig stämma att jag snart ska in på ett nytt möte och att jag inte kan prata nu eftersom jag sitter i en korridor bland massa andra människor. Eken är nu oerhört upprörd och orolig över mig. Det är här jag brister ut i skratt och förklarar att jag bara skojar lite. Eken säger här att man inte gör sånt här mot dem man älskar och det blir en något dålig stämning.

Men erkänn att det var roligt då?!

Det känns dock inte som att jag kommer få så mycket stöd vid stundande kriser och jag fortsätter så här.

Att ropa varg, se bifogad bild:



Kommentarer
Postat av: Elina

Du är som vanligt mer galen än klok! Eken har mina sympatier IGEN! Kram på dig!

2011-10-15 @ 09:03:19
Postat av: Sanna svarar Elina

Fan... Kram!

2011-10-17 @ 19:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0