Höst i Näsviken.

Hösten i Näsviken bjuder jag på här. Mest för att fylla ut liksom.
I övrigt då?
Jooo, jag är lite kluven huruvida jag ska ta mig till Borlänge den här helgen igen, ty det är aningen dyrt samt tidskrävande och allmänt drygt.
Men.
Jag kan åka redan på torsdag och på så vis få tre hela dagar i Borlänge. Sen kommer jag troligtvis inte åka dit på länge. Och jag borde ju handla på The Body Shop åt Karin. Och dessutom så blir det ju vinter snart och då kommer jag inte vilja åka lika ofta. Och så borde jag hämta en del filmer och mitt stativ. Och sånt där ni vet. Eken kanske vill ha hjälp att åka till IKEA också. 
Men. 
De kvar på internatet har tänkt att åka på utflykt. Och de kommer typ säkert ha jättekul. Och Wednesday ska ju ha öppet hus i sin nya lägenhet.
Fan.






Kommentarer
Postat av: din mor

trädet och fotot över vattnet var helt underbart, där skulle jag villa vara.

2011-10-13 @ 09:25:12
Postat av: Sanna svarar mamma

Ja visst är det fint, tyvärr har Näsviken inte så mycket övrigt att erbjuda är jag rädd...

2011-10-13 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0