Kvällsjidder.

Vänner! Har jag nämnt att jag bytt rum på internatet? Om inte så är det så det är. Jag flyttade ju in redan förra veckan men utan dator och ipod så känns det hela aningen avslaget. Nu har jag hämtat dessa från Borlänge och även fått med mig min bettskena så nu finns det ingen gräns på tillfredsställelsen.
Jag ligger hyfsat till i planeringen för diverse skoluppgifter men det som tynger mig är en något avlägsen uppgift men ack så ångestframkallande. Det rör sig om ett kändisporträtt.
Det får inte vara någon vi känner och det ska vara en person som framträtt tydligt i media. Skjut mig. Samtliga i klassen tycks dela min inställning och de flesta har nog som jag börjat odla ett litet magsår redan nu.
Jaja, den ångesten trycker vi ner med de andra jobbiga känslorna lååångt ner i magen och fokuserar på annat.
I helgen ska jag till Borlänge igen och spela klart Resident Evil 5 med Eken. Göttans.
Sovgottmäer.

Kommentarer
Postat av: sis

Men du har ju alla chanser att hugga en kändis i Jarse ju!!!



Andreas Johnson, Malin Berghagen, Lillbabs, Tommy Nilsson, fan det kryllar ju av kändisar, riktigt riktiga kändisar också ju ;D



Det är bara att du sätter dig på ica o väntar o kidnappar första bästa som dyker in =D

2011-10-04 @ 09:25:13
Postat av: Sanna svarar Sis

Ja jag får fan göra det! Eller så kan väl du ta ett par bilder med mobilkameran från kassan så jag har en backup ifall det skiter sig ordentligt.

2011-10-04 @ 09:45:04
Postat av: Kajsa

Resident Evil, Schmesident Evil. Spela TV-spel kan man ju göra hela vintern. Vi åker ut till stugan istället och super löven av träden! Ska ni med?

2011-10-04 @ 18:52:49
Postat av: Jenny

Skulle inte förvåna mig att Kajsa känner nån kändis-kändis, så som hon flotterar sig i de bättre skikten i fräcka London!! Kolla med henne vet jag! :-)

2011-10-04 @ 19:55:13
Postat av: Sanna svarar Kajsa.

Ah, det där lät ju faktiskt något vassare, jag är absolut med på noterna:) Och ja, sitter du och håller på någon kändis som Jenny säger här så är det dags att du plockar fram denne!

2011-10-04 @ 21:47:06
Postat av: Fredde

Ursäkta. men flottera? verkligen? Jag får så märkliga bilder i huvudet.. ;)

2011-10-04 @ 23:23:21
Postat av: Sanna

Hehe. Flottera. Hehehehehe.

2011-10-05 @ 14:40:38
Postat av: Kajsa

Länge sedan jag flotterade med kändisar nu... Måste det vara en person? Kan det inte vara Dalahästen,Stockhoms slott eller någon annan symbol/kändis?



Du får väl gå på en konsert eller boksignering, eller nåt annars... Ska hålla ögonen öppna efter celebriteter!!!

2011-10-06 @ 01:06:47
Postat av: din mor

du har ju Marcus Melin

2011-10-06 @ 14:49:34
Postat av: Sanna svarar

Kajsa: Tyvärr är det person som gäller, annars var Dalahästen ett utmärkt förslag.



Min mor: Nej, vi får inte känna personen sen innan, men det var min första tanke också! Sen är nog Marcus lite väl känd för att ställa upp på sådant också...:)

2011-10-06 @ 16:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0