Klippdej.nu

Sitter och väntar på en pizza och landar efter att ha spenderat ett par timmar hos någon som mycket väl kan vara världens trevligaste frisör, Rebecca. Hon hjälpte mig med att posera till en repotageuppgift och vi bokade in en klipp- och slingtid till mig på höstlovet. Vill ni klippa er och här i närheten av Borlänge så finns hon här http://www.klippdej.nu/.
Har ingen kamerasladd så kan därför inte visa några av bilderna tyvärr.
I övrigt då? Jo, har köpt murgröna till en ruskigt söt kruka. Dödar Eken dem så dödar jag honom, kort och gott.
Nu blir det pizza och fredagsmys.

Kommentarer
Postat av: din mor

ser ju väldigt fint ut där, det lilla man ser. Mysigt

2011-10-15 @ 14:33:21
Postat av: Sanna svarar sin mor

Ja jag ska nog ta och bjuda på ett litet hemma hos-repotage när det är klart!

2011-10-17 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0