Bland BJ's och strippor.

Hej, det är jag igen.

Jag måste erkänna mig vara relativt mör i kroppen idag efter gårdagens pass BJ. Hehehe. Ja, alltså Body Jam. Man dansar. Intensivt. Till musik.
När passet var över var jag svettig, ruskigt röd i ansiktet och aningen rålycklig. Hade väl ungefär lika svårt att hantera det endorfinflödet som en redbull-fylla till Ekens förskräckelse, men jag lugnade mig väl efter ett par timmar ungefär.
Då jag faktiskt inte är särskilt danskunnig (trots min obeskrivbara vilja att vara det) så tog det ganska hårt på mig att försöka få min fruktansvärt dåliga kondition och allmänna fysik att anpassa sig till koreografin. Jag är ju en dansare i själen, men not so much i kroppen om vi säger så. Meeen jag skuttade runt så gott jag kunde och tydligen gav det något då den sista kvarten av passet för mig gick ut på att parera sendrag i låren så gott jag kunde.
På torsdag är det förhoppningsvis bara på det igen som gäller då det vankas mer dans, nämligen Powerstrip. Ni hör ju. Det kommer högst troligt att bli episkt.

MEN IDAG DÅ?! undrar ni då ni inte kan få nog av mig och mina upptåg. Idag händer inte mycket, jag har ju lov har jag ju sagt.

Men jag ska till frisören om en halvtimme. Vet inte vad jag har tänkt att göra, vet inte riktigt varför jag bokade tiden när jag gjorde eftersom jag är relativt nöjd med mitt hår som jag har det nu. Men förhoppningsvis kan Rebecca motbevisa mig i detta och göra mig stunning.

Ja, det här inlägget var ju inte särskilt givande kan jag känna så här i efterhand. Men ni kan inte få godis jämt, ibland får ni faktiskt peta i er grönsakerna också. Nu ska jag fylla i fransarna och skutta ner till källaren där frisören håller till.



Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: sis

Förväntar mig naturligtvis en bild efter besöket hos Rebecca =D

2011-11-02 @ 12:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0