Skevt.

Hallå där, era små liv. Vad vet ni om livet egentligen då? Va? Nä, just det.
Torsdag då, helvete vad de har dagarna har rusat förbi. Snart slås sista spiken i, SÅ LEV I NUET.
Idag vaknar jag med något sammanbitna käkar, känner jag. Har drömt massa olika saker inatt som både förundrat och förfärat. VÄRLDEN ÄR SKEV. Men det släpper nog fram mot dagen.
Jag ska iväg och passa kids om ett tag, vet dock inte exakta klockslaget vilket gör det här med att ligga kvar i sängen och säla aningen vemodigt.
MEN KOLLA, nu gör jag ett till sånt där jävla inlägg då jag bara svammlar. Är detta en period jag kommit in i, en fas?
Åh, jag blir tokig. Sätter punkt här. Precis HÄR. Så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0