Livet på Loftet.

Jag bor ju på internatet här på skolan, på en del som kallas Loftet. Uppe på loftet bor det bara tjejer, något som jag tror beror mest på slumpen. Majoriteten av oss går foto, men ett par av oss går textil. Syr och härjar.
Det är god sammanhållning på loftet, trots att vi på många sätt är olika, och vi försöker att engagera oss i varandras val av utbildning för att stärka denna gemenskap.
Agnes heter en av tjejerna som går textil. Hon visar välvilja genom att ställa upp på många fotoelevers upptåg och agera modell.
Jag har dock inte nyttjat henne ännu.
Det finns ingen särskilt anledning till varför jag inte gjort detta. Jag har bara inte fått någon direkt bild-idé som skriker Agnes.
Jag har dock en bild på henne som jag kan visa.
Hon har ju ett väldigt.... speciellt utseende. Jag spar på henne kan man säga. Suger på karamellen.
Som sagt. Agnes. Jag hör av mig när jag kommer på något. Tack på förhand.


Kommentarer
Postat av: agnes

hahahaha, puss. du äger!

2011-11-14 @ 16:50:18
Postat av: Agnes

duvet ju var jag bor så det är ju bara att knacka på när du vill ha mig;)

2011-11-14 @ 16:51:12
URL: http://sytanten.blogg.se/
Postat av: Sanna svarar Agnes

Vilken dag som helst nu!

2011-11-20 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0