Hur det går med detoxen.

Jaha, men hur går det med detoxen då, Sanna?! undrar ni och vem vore jag att neka er denna upplysning.
Det går bra, tackar som frågar.
Jag är på dag fyra av tjugo. Igår var det något så piffigt som "tjejkväll" på köpingen och där flög det fan i mig, och jag drog i mig 50 ml sockerdricka samt en en liten pinsam sötsak. MEN ÄVEN SOLEN HAR SINA FLÄCKAR. Glöm inte det.
Så nu nu blickar vi framåt, tycker jag. Jag bävar inför helgen eftersom alkohol anses smutsigt i dessa detoxkretsar jag nu rör mig i, men den dagen och den sorgen.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här, jag ska bära ner 70 kilo tvätt med mina spaghetti-armar. Livet är hårt mot de hårda. På återseende för satan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0