Godiskriget.

Vi har varit och handlat och jag köpte en liten, liten påse godis. Denna började jag glupskt riva i redan i bilen då min hunger var outhärdlig. Eken blev förbannad och började träta på mig, för han hävdar att jag jämt gör så och att jag sen bara sitter och petar i maten.
Nu har han satt sig och spelat ps3 trots att det är han som ska laga maten ikvällen, medan jag sitter här med datamusen i högerhanden och vänster hand nere i godispåsen.
Så här låter det med två minuters-intervaller hos oss:

Eken: MEN GE FAN I GODISET, SANNA!
Sanna: MEN LAGA MAT ÅT MIG DÅ FÖR SATAN!
Eken: DU FÅR INGEN MAT OM DU INTE SLUTAR ÄTA GODIS!
Sanna: JAG SLUTAR ÄTA GODIS NÄR DU BÖRJAR MED MATEN!

Jag håller dock på att bli en jävel på att fiska upp godis ur en prasslig påse ljudlöst.


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha...jag kan riktigt höra jargongen:) Men du vet väl att själv är bäste dräng! Laga din egen mat för fanken....Kolla in min senaste bild på fejjan förresten, Doris har en helt jävla underbar min!

2011-05-16 @ 21:55:06
Postat av: Sanna svarar Elina

Ojojoj, nog har jag fått laga mat i mina dagar! Lite ska väl han göra å! :) Menar du den då Doris sitter på trappen? Störtskön ju! :)

2011-05-18 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0