Gillar läget.

Jaha. Sov länge idag. Var och åt tacos med hela familjen Jonsson och var nykter, trots detta känns jag bakis idag. Kan bero på de groteska mängderna socker jag fick i mig.
Det är något oerhört vidrigt att vara fullkommligt tom i magen. Man blir illamående på ett sett som kan leda till kräkningar. Man vet hur man stoppar upp detta, genom att äta frukost, men det är ju uppenbart att motivationen till det brister. Man är ju liksom mätt. På galla.

Hur som helst. Imorgon så kommer jag troligen befinna mig på vägen och skylta lite. Saken är den att jag inte fått någon som helst information om detta. Personen som sitter på informationen har lovat att "höra av sig". Jahapp. Det är bara att gilla läget. Gi la la la la läget.
Att vänta är vidrigt, men det är det att äta något när man är för hungrig också. Och det ska jag ta tag i nu.

Tack för att ni tog er tid.



Jan Stenmark, mina damer och herrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0