Mars. Med stort M.

Vi är tre dagar in i Mars. Med det stora M:et. Det finns ingen annan månad som börjar med M. Förutom Maj. Men den jävlen skriver vi med ett litet M tycker jag, maj. Men vad hände i Mars förra året då? Låt oss ta en titt i fotomappen.

Jag ramlade på krogen. Som vanligt.



Eken och jag satte prov på vårt förhållande såväl som på Ekens resår.



Jag slängde ihop en slags aptitretare som var något godare vad än den såg ut att vara.



Eken fyllde år.



Phäntie den Kulinariska kom över med soppa och nybakat bröd.



Och så spelade jag Sims som en jävla småunge.




Det var ett år sedan. Jag ramlar fortfarande på korgen, men inte så ofta. Jag är fortfarande en kläng-apa men försöker av ekonomiska och ergonomiska skäl att dra ner på det något. Jag gör fortfarande mer eller mindre lyckade utsvävningar i köket. Eken kommer högst troligt att fylla år i år med. Phäntie bor i Stockholm och har lagt sin lilla byhåle-parasit bakom sig, vilket innebär mindre soppa för mig. Jag spelar fortfarande Sims som en jävla småunge. Så ja, med några få undantag så flyter livet på som vanligt. Och det är inte fy skam det inte. Och ja, jag slänger upp bilder i brist på annat att blogga om, men VILKA ÄR NI ATT DÖMA?! På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0