Nattinlägg.

Hej hörni. Nej, det blev inget krogen, men det blev en mysig hemma kväll. Men. Det ständiga problemet. Jag kan inte sova direkt efter att gästerna avlägsnat sig. Möjligen lite före eller en bra stund efter. I det här fallet lär det bli en bra stund efter. Så istället sitter jag uppe och dricker lite mer och lyssnar på låtar som i vanliga fall är bra men just nu är fruktansvärt jävla bra.
Jag har även försökt väcka Björnnästet utan vidare resultat. Har vi tur så har han reagerat på ett svagt surrande och i sitt undermedvetna rynkat lite på ögonbrynen och kanske bytt sida. Men mer en så vann vi inte. Men fint ändå.
Nu ska jag bädda ner mig med famliy guy och plåga levern ytterligare med en ipren och vänta på att ge upp.
Tack för ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0