Det var bättre förr.

Det är lördag. Jag har spenderat dagen med att tvätta hemma hos min mor för att sedan åka hem och tvångsmässigt pressa i mig tortillas. För att försöka ge det hela ett lyft så gav jag Eken en menande blick men fick svaret "Alltså, nja, jag vet inte"
Nu sitter jag här och det enda som snurrar i mitt huvud är smset som Mikaela skickade tidigare idag där det stod "Möts vi ute ikväll?"
Jag hade kunnat vara på krogen nu. Druckit. Dansat.
Helvete. Jag går och lägger mig och gråter över min ungdom. Ta vara på den, barn, ty den är lättflyktig.



Var hos frisören igår btw. Bakis och jävlig. Jag alltså. Blev nöjd. TACKAR SOM FRÅGAR.


Uppdatering:

Jaha, nu drog Eken på spontan-cruising. Bara så där. Han sa att jag får hämta honom om det blir för sent. Fuck it, jag tar med mig ett trepack AAA och tackar för idag. No calls.


Kommentarer
Postat av: Svågern

Vad är en spontan-cruising? Och varför?

Snygg frischa btw.

Hälsa lillebror så gott

2011-06-19 @ 00:35:19
Postat av: Sanna svarar Svågern

Eller ja, spontan och spontan. Det var cruising i Ljusdal tydligen och så ringde en kompis till honom och frågade om han skulle med och att de var utanför om fem minuter. Så då gjorde han det.

Något han eventuellt ångrade då han inte verkade må helt hundra när han kom hem, men vad vet jag, hehe.

2011-06-19 @ 10:01:19
Postat av: Svågern

Ok, jag fattar. Så mao har lillebror sovmorgon idag. Coolt... Det är jobbigt att cruisa.

2011-06-19 @ 10:48:19
Postat av: Sanna svarar Svågern

Oerhört slitigt!

2011-06-19 @ 16:00:23
Postat av: Fredde

Spontancruising igår, bakis som en örn idag..

2011-06-19 @ 18:15:08
Postat av: Storebror Björn

Coolt Freddan! Alltså så är spontancruising=örnbakis. Du har mitt fulla stöd i frågan (vet inte riktigt vad frågan är men det låter kul med spontancruising).

Kram

2011-06-19 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0